Bästa måndagen

Helt fenomenalt bra dag! Mentorstid, biologi, iväg till Kärna för att för första gången repa till avslutningen. Superduperkul. Sen va det bara att skutta iväg för att fixa oss till Spex-fotot, som trotts våra små.. gräl blev riktigt bra! Men om jag ska hinna reda ut mitt hår innan denna dagen är slut så får jag nog dra mig mot duschen nu.. Ett ända stor fågelbo.. med massa glitter i.. Stannade kvar och såg på träningen med DM laget (hälen fungerar fortfarande inte), åkte hem med MPisen och kände mig mycket iaktagen på bussen (hade inte tvättat mig då). Vi kolla upp på vinden och såg två finfina fönster i mitt rum!!
Ska fixa lite bilder från fotot nu och sen reda ut mitt hår..
Hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0