Äter ägg

Börjar känna mig lite smått stressad... Kan inte bestämma om jag ska skynda mig och hinna ta en dusch, eller chilla och bara vänta på att bli hämtad av Lisas pappa som åker förbi här om ca. 1 timme. Känner väldigt stark för en dusch..
Vaknade till av jordbävning imorse (mobilen ringde). Masen och jag åkte in till stan, hon köpte ett GRYYYMT iPhone skall designat av ingen mindre än Lady Gaga! Själv köpte jag böcker, inte riktigt lika coolt, men ganska najs. Vi laga en helt awesome pasta carbonara till lunch, såg en prinsessas dagbok och åkte upp till stallet och rastade hennes förvuxna hund (häst). Proppade just i mig en massa pannkakor och bestämde mig just för att duschen lockar alldeles för mycket för att jag ska chilla.
Imorgon bär det iväg mot La capital! Ingen aning om vad vi ska göra där, men det märker vi väl då.
Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0