Underbara fredag!

Det är obeskrivligt hur glad jag är idag! Och det trots det vaknade jag 20 min försent. På idrottsprofilen hade vi fys och för första gången lektion med id/no-profilen. Fysen var grymt jobbig och mina armar är fortfarande helt döda, men jag tror att fysen är en liten orsak till hur glad jag är.. lite kontigt kanske, men men.. På bilden skulle jag måla en mun och näsa. Min männsika såg i slutändan lite ut som en blandning mellan engris och en åsna..... Sen svenska, lunch, engelska, stan med Sandra. Köpte lite grejer men det får ni se sen för nu måste jag se om min pizza kommer snart. Pappa och mamma är i Paris utan mig bröderna i helgen så vi startar helgen med en pizza.
Ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0