Ugglor i kombination med ljus och så något ni inte visste..

Ni som står mig när har nog inte kunnat unggå att märka att jag är lite besatt av ugglor. I födälsedagspresent förra åråt fick jag av Anna och Sandra två finfina ljuslycktor. En perfekt kombination eftersom att jag även älskar ljus. Dom står nu tända här och lysner upp min tillvara och så njuter jag av något jag älskar! När man har gått runt en hel dag, eller bara någon timme med håret nedsläppt så älskar jag att bara dra bort allt hår från ansiktet och fasta det lite löst i en bulle.
Det är typ allt jag gör nu, men jag ska berätta lite om min dag. Den började när jag vaknade.. Hmm, om ni inte förtod det. Skolan började med matte och jag trodde jag skulle dö! Jag var ju smart nog att glöma hörlurarna i skåpet! Hemkunskapen gick för en gång skull fort, SOn var bara chill! Sen kom eftermiddagen, piano och lite annat och nu sitter jag här.
Hur var eran onsdag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0