Måndagskvällen - 27 september

I måndags var ju pappa och jag i Åtvidaberg och kollade fotboll. Vägen dit är riktigt kul med motorcykel, och hemresan var så himla härlig! Det va helt bäckmörkt runt oss, vi såg bara några meter framför oss. Och trots att cykeln är allt annat än tyst så var det på något konstigt sätt som att vara i en ända lång tystnad.. Konstigt men underbart!
Idag pratade vi om rymden på fysiken. Vilket enligt mig är det ända verkligen intressanta inom fysiken. Synd bara att vi nog inte pratar så mycket mer om det. Om två veckor är det prov på allt vi gjort sen 7an! Jag har alltid tyckt att spanka var de tråkigaste lektionerna, men de är inte alls lika jobbiga längre. Efter skolan gjorde jag dagens stora tappe! När bussen kom insåg jag att jag glömt plånboken i skåpet. Det var ju bara att ta en buss senare. Väl inne i stan köpte jag ett par skor och sen vände vi tillbaka för att äta pizza med en hög folk från klassen. Emma och jag fortsatte till "kyrkans unga", filmkväll va det. Nu har jag kollat på House med mina föräldrar och nu ska jag sova ut för imorgon är det studiedag!!
Sandra och Anna i sommras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0