Inlägg om allt

Igår kväll tänkte jag som vanligt berätta lite om dagen, men jag vet inte vad som hände... Jag orade helt enkelt inte. Men nu så.
Gårdagen började ju med golf, vilket var hur kul som helst. Tänkte lägga upp en liten film på mig och emma men det funkade inte. Jag lyckades slå nästan hundra meter. Jag är mycket stolt över mig själv! För att ta oss tillbaka till skolan skulle vi först gå till gamla lkpg och ta bussen. Emma och jag gick lite efter dom andra vilket kanske inte var så smart. Först kommer vi till en T korsning och jag frågar Emma om hon vet vilket håll vi ska gå åt. Hon säger ett vi ska gå rakt fram, det var rakt in i skogen. Det fanns ju en stig så jag antog att hon hade gått där förut, men nej, det hade hon inte fick jag reda på när stigen tog slut och vi fick vända igen... När vi var ca. 150 meter från hållplatsen ser vi bussen komma, men vi inser juatt vi inte hinner. Men bussen står kvar tills vi är 10 meter från den. Då åker den! På bussen sitter resten av tjejerna och vinkar åt oss. Resten av dagen flöt på ganska bra och nu sitter jag och laddar för ikväll då vi ska tälta. Anna kunde inte vara med, men vi kör utan henne. Vi har hittat en plats för tältet, mitt i en kohage. Hoppas bara det inte är några kor där!
Nu ska jag kanske förja med mamma som ska åka och lämna massa kläder till något sånt där ställe somsäljer begagnade kläder och sen plugga....
Vad gör ni denna fina lördag?
Ni får golfbilder någon annan gång, det går inte att ladda upp nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0