Har aldrig känt såhär förut..

Nu tror ni allt att det ska komma värsta kärleksförklaringen va? Men nej, jag tänker på mina lår. Det är som att släppa en elefant i varje ben! Fysen var inte alls lätt. Massa lår övningar. Så många knäböj man orkade, eller tills det blev för tråkigt. Det var inte så jobbigt i benen medans man körde, det var efter. Själv fick jag kramp och sen skulle vi nästan direkt efter stå 90 grader så länge vi orkade, det blev inte mycket för mig, eftersom krampen kom tillbaka.. Inte det mysigaste. Sen plankan så länge man kunde. Där hade jag kanske klarat mer om jag hade haft koll på hur långt jag hade kvar tills nästa gräns. Sen väntade duschen. Bild, svenska, lunch och engelska prov som gick ganska bra. Ni ska jag ta igen en massa plugg som jag skutit upp och senare träffa Maja.

Kommentarer
Postat av: clara

fin blogg! en fråga, ungefär hur många läsare har du per dag? svara helst i ett inlägg. lättare att hitta

2011-10-03 @ 17:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0