Hallonsylt

Hallon är extremt gott!
Jag har precis klarat mig gienom en till skoldag och om en timme bär det av mot fotbollen och sen direkt till pingisen och sen tror jag att jag bara slänger mig i sängen. Jag hatar att vara förkyld! Allt blir jobbigt även om man säger till sig själv att det inte är det och att man kan klara av allt normalt så blir det sjukt jobbigt. Och inte har jag tid att vila nu för alla lärare envisas ju med läxor. Jag har inte orkat eller hunnit spela piano på nästan en vecka, så nu får jag prioritera det högt eftersom jag träffar min nya lärare för andra gången imorgon. Suck.
Så nu har jag vräkt ur mig allt, nu kan jag ta tag i det här.
Från PRAOn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0