En jättestor hudfärgad plankton

Som förklaring till rubriken: Sandra säger att jag ser ut som en gul plankton,men jag föredrar som rubiken säger.
Idag har jag mått skit fysiskt, men psykiskt riktigt bra. Skolan gick väl helt ok, orkar inte gå in på några detaljer. Sen var det piano för andra gången med nya läraren. jag skulle inte säga att det gick lysande, men ändå godkänt. Sen var det bara för mig och Sandra att åka tilbaka till skolan för att sälja fika på föräldramötet. Bitvis var det riktigt kul, men vad borta man känner sig när det kommer fram en massa föräldrar som känner dom man är med och man själv inte har en aning om vem det är. Nu har jag precis pluggat klart för dagen och jag tror faktiskt jag ska dra mig mot sängen. Godnatt allesamans.
Random bild på något så random som en kamel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0