Detta är ett inlägg om musik

Tänk er vad tyst världen skulle va om vi inte hade musiken. Vad vore en film utan musik? Vad skulle vi ha hörlurar till? Hur skulle alla musiker uttrycka sina känslor? Vad skulle alla musiklärare jobba som? Alla de som uppfann instrumenten, vad skulle ha hänt med dom? Musik är bra på alla sätt! Jag älskar när jag sitter vid pianot, eller trummor, gitarr, vad som helst och får kännslan av att lyckas få frdam det jag vill genom att bara plincka lite. Jag är säker på att ni känner med mig! Vem älskar inte musik?

Kommentarer
Postat av: Caroline

sv: jo jag var faktiskt på stan!! :o O..M..G liksom! tyckte jag såg någon som såg ut som dig, och pratade faktiskt med henne men dt kan väl inte ha varit du?

eller? dramatisk musik

2011-09-21 @ 21:40:46
URL: http://hellocarrobarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0