3 september

Förra inlägget blev ju lite hastigt och lustigt. Jsg åkte iväg på en kort shopping tur. Jag införskaffade ett par nya jeans som är helt enkelt underbara (bilder får ni senare) och även ett värmeskydd för håret som jag tänkte testa lite senare.
Nu har jag alldeles nyss varit ute en sväng med Lotta. Vi utmanade våra syken genom att klättra upp i lekställningar (jag får svindel). Och när vi ändå var igång rullade vi ner för en backe och blev gräsiga och yra. Nu ska jag snart äta och sen bär det iväg till Lotta för att göra det vi är bäst på: Spela badmiton.
Imorgon har jag lovat Lotta att jag ska kolla på fotboll med henne kl. 10 så det blir ingen sovmorgon.
Till Anna: blev nästan inga bra bilder alls igår, en som du kanske vill se.

Happyface

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0