29 september

Snabt inlägg, för jag vill sova. Orientering direkt på morgonen, svenska, musik (jag verkligen älskar musik! Bästa ämnet och min lärare gjorde min dag idag. Klarar jag av att göra en mvg låt så får jag det!) Lunch, SO, spanska prov som inte gick så bra. Efter skolan var det uttagning till skolfotbolls DM och jag har verkligen ingen aning om hur det gick! Missade bussen med någon minut så jag fick skjuts med min lärare. Imorgon är det fys IGEN på idrottsprofil! Nu på kvällen var det träff med de unga ledarna inför lägret i helgen. Säger inte vad vi ska göra än, men grymt blir det!
Nu ska jag sova och ladda för fys och engelska prov imorgon, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0