15 september

Denna soliga och regninga dag började med idrott, vi tränade kompass. Sen svenska. Sandra och jag skulle ha debatterat om körkort vid 16 år, men hon glömde skåpsnyckeln så det blev inget med det. På musiken hade vi genomgång om gitarren för typ hundronde gången. Efter lunchen var det SO, som vi mest bara chillade på. På spankan dansade vi igen och nu sitter jag hemma och laddar upp för träning och efter det plugg....
Imorgon ska vi spela golf med idrottsprofilen. Dom få gångerna jag har testat det så tjaa... vad ska jag säga?.... Det har inte gått jättebra..
På lördag ska jag, Sandra, Tilda, Anna, Emma och Adina tälta om vi får för alla föräldrar. Senaste gången vi träffades allihopa utanför skolan hade vi filmkväll och det glömmer jag aldrig!
Från Rom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0