14 september

EN fysiskt ansträngande dag! Först var det ju skoljoggen på 5,4 km. Jag klarade nästan att springa hela, gick en gång i slutet när jag fick håll samtidigt som jag fick ett hostanfall. Inte den perfekta tajmingen. Förra året sprang jag på 27.25, men i år blev det 29.10. En liten försämring, men men. Det här var sista skoljoggen vilket är grymt skönt. Enligt mig är skoljoggen tusen gånger jobbigare än triatlon.
Våran hemkunskapslärare hade sagt till alla att vi inte skulle ha någon lektion eftersom den skulle bli bara 20 min. Men sen ändrade hon sig i sista sekunden och sa att det var för att alla hade frågat. Hon förstod tydligen inte att vi frågade för att vi inte ville ha någon lektion. Suck.... Resten av skuldagen gick ganska fort och sen åkte jag in till stan och satte mig på bilan ett tag innan pianot, sen återvände jag dit och jobbade med läxor och nu ska jag snart återvända till läxornas värld. Imorgon ska vi arrgumentera på svenskan och jag ska vara emot körkort vid 16 år. Har ni några bra tipps? Kommentera!
Mamma har köpt ett nytt te, violsmak. Så nu ska vi snart prova det. Är det viol som ska ha lugnande invärkan?

Kommentarer
Postat av: XTIO HUMOR på HÖG NIVÅ

tack så mycket . :)

jo det är fin fint, haft en bra kväll? :)

KRAMAR

2011-09-14 @ 22:32:38
URL: http://xtio.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0