13 september

Hey there!
Skoldagen började med teori, sen skolfoto som jag tror blev helt ok. Matte var dödlig, men eftersom att jag överlevde så fick jag uthärda fysiken också.... På spanskan dansade vi salsa, ja, vi såg väldigt roliga ut. Sen hade vi ingen vikarie på svenskan så Sandra och jag åkte hem och ska snart gå bort till "kyrkans hus". Med andra ord ska vi börja vara unga ledare på konfirmationen idag. Det är bara någon sorts start grej idag, med bara ledare. Ser fram mot det sjukt mycket. Kul att träffa alla från alla förra året! Snart kommer Krisoffer också hit innan vi träffar alla andra. Nu ska vi nog se om vi kan hjälpa till med maten så vi hinner, pannkakor blir det. Mumms..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0