Välkommen till min värld..

Jag skriver ju om mitt liv, men hitils inte så mycket om mitt liv i känlor, mer med handligar. Mitt liv är en ända röra. Det går upp och ner, fram och tillbaka. Vissa stunder är jag gladare än gladast och vill bara att alla ska stå på toppen med mig och ibland längtar jag bara upp till alla andra på toppen.
Idag går det upp och ner i stora vågor. Började på botten, jobbade mig uppåt. Inne på Espresso house nådde jag toppen när jag och Emma satte igång med våra flaschbacks. Skratt, överaskningar, prat, mera skratt. Sen gick det bara ner när jag kom hem. Lyssnade på en depp låt och såg alla fel jag borde ta tag i sen var jag nere på botten igen. Nu går det upp igen för jag sitter här och sjunger. Men det är inte ovanligt att jag slutar i något mellan ting när jag går och lägger mig.
Men jag tänker se mitt upp och ner vända liv från den ljusa sidan; hällre att det går i vågor än att det är konstant dåligt.

Kommentarer
Postat av: C

förstår hur du menar...

2011-10-21 @ 22:40:37
Postat av: C

sv: nae, då var det inte den personen,haha xd

2011-10-22 @ 11:13:58
Postat av: C

sv: hahah xD

2011-10-22 @ 12:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0