Som förväntat

Min fot mår skit. Svullen som bara den och gör ont. Match alltså: Den var mot Vadstena som hade skickat sitt serielag som vann hela serien i år. Med andra ord, vi förlorade. Men vi kämpade riktigt bra tjejer.
Nu ska jag läsa lite hemkunskap för vi ska ha prov på det vi skrev i den där tidningen, varför? Vad ska det vara bra för? Sen måste jag spela piano också och så ska jag lagga lite mat innan jag ska gå bort till Kyrkans Unga (en grej för alla unga konfirmerade). Vi ska kolla på EM kvalet mellan Sverige och Holland. Känner mig som en riktigt förädare när jag säger: GO HOLLAND! (eller 75% förädare)


Kommentarer
Postat av: Maja

Du FÅR heja på holland! Du har ju 25% anledning!

2011-10-11 @ 20:02:34
URL: http://ladyempress.blogg.se/
Postat av: C

hoppas foten blir bättre snart!

sen sverige vann ändå så det gör inte,haha xD

2011-10-12 @ 18:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0