Onsdag, DONE

Igår låg jag och tänkte igenom noga hur jag skulle klara dagen. Jag gjorde det och nu kan jag äntligen andas ut. Jag och Sandra måste verkligen skärpa oss på matten, vår lärare gillar oss inte direkt just nu. Hemkunskapen gick ganska bra, både skriftligt och praktiskt prov. SOn va mest bara äcklig, vi såg en film om 1:a världskriget. Vi fick tillbaka våra engelska prov och vad jag skrattade! Förra engelska provet var jag ett halv poäng från mvg. På det här provet var mvg gränsen 74 poäng. Gissa vad jag hade?.......73.5. Jag bröt ihop i ett galet skrattanfall. Ett halvt poäng igen!
Imorgon är det torsdag! Jag vill bara gå och lägga mig så det går fortare. Musik och en överraskning som ni inte får reda på nu..

Kommentarer
Postat av: Anna

svar; trevligt hörrudu ;)

2011-10-12 @ 21:18:42
URL: http://phototeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0