Ingen musik

Jag längtar redan till torsdag nästa vecka av en massa olika anledningar, en av dom är att vi har musik! Hade inte det idag, vilket enligt mig är det värsta med den här dagen trotts att jag har varit dyngsur typ hela dagen. Orienteringen gick faktiskt ganska bra, gick bara "vilse" en gång. Duschade hemma hos Anna, men blev sen blöt direkt igen.. Ösregn. Trodde helt seriöst jag skulle somna på SOn, hela klassen satt knäpptyst och jobbade bara för att alla var för trötta för att prata. På spankan kom jag igång och fick världens överskottenergi istället och den är inte slut än! Men det löser sig, för senare är det träff med alla unga ledare på konfirmationen.
Imorgon kommer det någon till idrottsprofilen som ska lära oss armbrytning, gillar verkligen när dom hittar på såna här grejer.
Nu måste jag jobba med en svenska grej som jag måsta ha gjort inom en timme och knappt har börjat på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0