De där små tonerna vi kallar musik

Ligger på sängen och återhämtar mig för att kunna ta nya tag för träningen. Vi ska ut och springa i skogen igen, så det är bara att hoppas att jag inte stukar foten igen.
Fick idag reda på att vi har ett såkallat beep-test veckan efter lovet. Ni som har gjort det förstår varför jag helst inte vill komma tillbaka till skolan efter lovet. Förra gången gick det skit för mig så denna gången ska jag träna konditionen stenhårt innan. Hatar när sånna här tester går dåligt!
Kemi provet idag gick bra, mycket bättre än alla prov vi haft nu. Men jag hatar när man vet att man måste skriva bra på prov för att hålla kvar sitt betyg, mitt mvg i kemi satt inte så säkert innan idag, tror det är lite bättre nu. Sen har jag ju tänkt mig ett mvg i musik också. Då måste man skriva en låt också, så det är nog dags att börja med det snart.
Nu ska jag leta reda ett par byxor och äta nått mer, ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hej, test skrivning, hejdå

2011-10-17 @ 17:29:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0