7 oktober

Jag har jättemycket överskottsenergi! Skulle kunna springa en mil! Men det är ju extremt tråkigt så jag berättar lite om min dag istället.
Vi skulle ju ha haft armbrytning på idrottsprofilen, men dom kunde inte komma så vi fick se en film om doping. Det är bara äckligt!
På bilden fortsatte vi med människokroppen, är riktigt nöjd med min än så länge.
På svenskan och engelskan hade vi vickarie och slutate 40 minuter tidigare, våran vanliga lärare kommer inte bli glad..
På lunchen kände jag mig en liten smula udda. Satt vid ett bord med ändast killar och förstod mycket lite av det dom pratade om. Desutom satt Tilda och Emma och skrattade åt mig. Men om jag ska vara helt ärlig så var det faktisk kul.
Just det, jag fick bryta upp mitt skåp för nyckeln är POFF!
Efter skolan åkte jag in till stan för att köpa ett nytt lås, det glömde jag helt bort..
Åkte hem med Maja och skrattade lite med henne och nu ska jag försöka bli av med lite överskottsenergi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0