18 oktober

Min tisdag går upp och ner hela tiden, glad ibland och helt nere ibland. För några minuter sen var jag glad, då åt jag flingor. Om några minuter är jag förmodligen inte like glad, jag ska plugga in spanska glosor. Sen har jag massa andra läxor och senare är det träning.
Precis som alla tisdagar började skolan med idrott (fotboll), vi hade ingen lärare så vi satt på gårn och mådde illa av att lyssna på Jutin Bieber. Tilda spelade samma låt om och om igen! På matten mådde jag minst lika illa. Men fysiken kändes helt okej. Vi fick inte tillbaka proven, men hon sa att hon tyckte att det här var mitt bästa prov hitils. Ni anar inte vad lättad jag blev. Vå spanska lärar kom en kvart försent. Svenskan var..hmm.. inget speciellt.
Imorgon väntar något så kul som matteprov..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0