Utan skåpsnyckel första dagen

Min morgon var lite upp och ner. Till att börja med höll jag på att falla ihop när jag ställde mig upp. Pga. att jag var så trött eftersom att jag inte kunde somna igår. Sen kommer jag på i sista sekunden att jag måste hinna ner i tvättstugan. Det resulterade i att jag glömde plånboken, där mitt busskort ligger. Det kom jag inte på förens jag stog vid busshållplatsen. Då var det bara att springa. Samtidigt drog jag fram hem nycklarna. Då, insåg jag lite senare, följde skåpsnyckeln med ut ur fickan. Med andra ord har jag inte varit inne i mitt skåp idag och sprett ut alla saker i andras skåp...
I övrigt var dagen helt okej. Ingen kemi, vilket var lite synd. Ville få tillbaka provet. Första mötet med alla som ska vara med i luciatåget.
Min fysiklärare frågade om jag vill vara med i en fysiktävling på fredag, när vi har beep test och volleyboll på idrotten. Vet inte riktigt hur jag ska göra.
Nu ska jag över till Maja innan jag inte åker till träningen, ingen skjuts..

Kommentarer
Postat av: Carro

jag ska nog vara med på den där tävlingen, OM DU KOMMER IHÅG PÅMIN MIG IMORN PÅ MORGONEN ATT JAG MST SÄGA DET TILL MIA ;)

2011-11-08 @ 18:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0