Utan inspiration

Har ingen inspiration alls till att blogga nu. Men jag gör ett försök.
Vaknade imorse med den underbara kännslan av att "idag kommer bli en bra dag". Den blev ganska bra också. Matte, hemkunskap, so (hade världens flyt), Lunch, engelska, slöjd. Älskar kännslan av att bara minnas alla glada stunder från en dag! Efter skolan gick jag runt och letade farsdag present (det gick inte så bra..). Sen var det dags för det årliga samtalet på pianot. Det gick faktiskt bra. Tror inte hon blev så sur för att jag klagade på henne. Jag brukar aldrig lyckas få fram mina åsikter på ett bra sätt när mamma eller pappa sitter med. Men jag klarade det. Nu ska jag gå och drick mjölk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0