Undrar varför jag hamnade mitt på golvet..

Kännde inte för att sitta i sängen och jag orkade inte flytta alla saker från skrivbordet. Därför hamnade jag mitt på golvet.
Jag är sämst på allt som har med bussar och tåg att göra.. I somras missade jag två tåg efter varandra, för några veckor sen höll jag på attgå på helt fel buss, här om dagen missade jag tåget med några meter för att jag trodde att det skulle åka åt andra hållet och idag glömde jag busskortet....

Idag är min hals ett helvete och inget hjälper!! Höll på att dö av stress på hemkunskapen och pianot gick väl SÅDÄR..
Maja räddade min dag genom att ge mig sin mycket speciella precent inslagen i genomskinligt papper.. Packetet innehöll en fin liten burk som innehöll...tro det eller ej.... ett par inte allt för fina strumpor.. Hon tänkte att hon skulle ge mig något jag gillar (burken) och något jag inte alls gillar, ankelstrumpor. Bara det att det inte var ankelstrumpor.. Oj oj oj vad vi skrattade!
Nu ska jag göra något.. Ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: Maja

DEN ÄR AZZUM

2011-11-30 @ 20:47:32
URL: http://ladyempress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0