Torsdag, huvudet sprängs.

Jag är trött, huvudet känns som om det kommer sprängas och jag fick springa till bussen.
Vaknade döttstrött och inte ett dugg taggad för fys på idrotten. Gick ändå rätt bra. På musiken spelar vi i band nu igen. Dock fick vi välja med vilka själva den här gången. Jag, Sandra, Adina, Emma och Tilda har ett. Vi kom riktigt långt. Eller, längre än många andra. På SOn fick vi klicka runt och göra tester inför gymnasievalet. På spanskan fick vi höra vår lärares livshistoria. Hon blev så rörd att hon började gråta. Hon tycker vi är så fina och alla är så fina vänner till henne. Idag undrar jag hur vi kunde hata henne förut.
Ikväll är det pingis så jag måste nog rycka upp mig lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0