Sweet Sunday

Skola imoron igen. Lovet har verkligen gått fort, men jag kan faktiskt inte säga att jag fruktar skolstarten jättemycket. För efter tiden innan lovet så kan det bara bli bättre. Det betyder ju inte att jag inte skulle vilja ha längre lov..
Igår började vi ju rensa på vinden. Jag är så galet taggad för hela ombyggnaden. Jag fullkomligt älskar våran vind!! Visst den är dammig, smutsig. Men och? Den är så himla mysig! När det är klart kanske jag ska bo där uppe, men bara kanske. Rummet blir inte jättestort och en himla massa snetak, men men.. Förut var vinden full med massa skit. Reseväskor, barnleksaker, barnvagnar. Kort sagt: All skit vi inte gjort oss av med. Mycket av all den skiten står nu i hallen. Idag ska vi kanske ta ner ännu mer skit, eller så ska mamma och pappa sortera och rensa ut allt som vi inte vet vad vi ska göra med. Jag borde börja skriva min låt till musiken. Har skjutit på det långe nog nu. Sen ska jag göra en liten annan grej också. Men det får nu inte veta vad det är, muahaha..
Nej, nu ska jag dra på mig mina skitiga mjukisar och göra något. Ha en bra söndag!
Såhär fint är det hemma hos oss nu.. (mobilbilder..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0