Sitting on a chair

Och stolen står i Majas hus och vi ska baka chokladbollar snart. Maja försöker gå ner i brygga och jag sitter här på stolen. Sen vet vi inte riktigt vad vi ska göra. hon ska till stallet senare och jag tänker att jag kan följa efter henne dit, men vi får se hur det blir med det. Annars finns det ju miljoner andra saker att hitta på.
Mina hörlurar har börjat glappa MASSOR så nu måste jag använda dom dåliga. Kanske ska vara lite snäll mot mamma och se om hon kan köpa ett par nya åt mig. KANSKE! Är sur på henne idag så man vet ju aldrig.
Saknar mitt långa hår lite (dom dagarna det såg ut som på bilden..)

Kommentarer
Postat av: C

men ditt hår växer ju så fort så det blir nog långt snart om du inte klipper dig ;) hehe

2011-11-03 @ 18:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0