Hemmapizza till middag

Har kännt mig helt slut i hjärnan hela dagen, därför var det väldigt skönt att ta en dusch. Ska snart gå och blåsa håret och dra på mig en myströja och försöka välja färg på nagellacket. OJ OJ vilka problem jag har..
Senare ska jag till Maja och kolla på MTV EMA. Och som ni vet så ärdet skola imorgon. Eftersom att jag inte har orkat tänka på tidiga mornar på hela lovet så har jag ju inte tänk på att jag ska kunna somna ganska tidigt idag. Det kommer nog inte gå så jättebra..

Kommentarer
Postat av: C

sv: TUFFINGEN CLARA! xD

2011-11-06 @ 18:16:10
Postat av: C

sv: aaaaaaaanaeeee, du började ju aldrig :/ hahaha

2011-11-06 @ 18:50:37
Postat av: Maja

Själv kör jag på hämtpizza!

2011-11-06 @ 19:29:55
URL: http://ladyempress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0