Fredag

Just nu vill jag bara slänga mig på sängen och SOVA. Har sovit alldeles för lite hela veckan. Tror faktiskt jag ska nana kudden snart, men först måste jag berätta om min skruvade dag. Den började med beep-test. Vilket gick helt okej, mycket bättre än förra gången. Efter skolan åkte jag med Adina in till stan för att vänta på Lovisa och träffa en av deras kompisar (som jag bara har träffat någon enstaka gång tidigare). När vi nästan är frame ringer Lovisa och säger att Adina måste komma tillbaka med skåpsnyckel. Vi går av bussen och får inte tag på Tua. Så vi delar upp oss så Adina åker tillbaka till skolan och jag åker och letar efter Tua. Jag har alltså fikat med en vilt främande människa idag. Senare spelade jag piano med helt okända människor, så idag har jag verkligen testat på en hel del nytt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0