En regnig novemberdag

Hej alla trötta söndagsbarn, Maja här från ♥LadyEmpress!
Idag har Clemens varit i Stockholm och hälsat på sina kusiner. Självklart var hon inte lika cool som jag var förra veckan i Stockholm för jag var ju faktiskt i Kungliga Operan och så såg jag Kissie. 

Snäll som jag är så tog jag emot min vän med öppna armar och matade henne när hon kom hem med tåget och gav henne lite left-over efterrätt. Hon måste vara lyckligt lottat att ha en sådan fantastisk vän som MIG!
Men nu så är det ju så att jag inte är så snäll! Jag blogg-rape-ar ju Clara! Och vid en blogg-rape så måste man ju lägga upp den fulaste bilden man har, så här har ni en ytterst osmikrande bild på min kära vän Clara Astrid!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0