Elva/elva-elva CHOKLADENS DAG

Hela dagen har folk gått rumt och sagt att de ska önska sig något idag klockan 11:11. Jag tänker CHOKLAD. Och sjävklart, jag har choklad.
Imorse var det ju någon sorts NO uttagning. Jag satt och skrattade hela tiden. Jag kunde med säkerhet 1 av 17 uppgifter. Hela grejen inleddes med en text där det stog att ingen hade fått alla rätt. Förhoppningarna sjönk.. Det går skit för mig på bilden, vill höja mig, men det bara skiter sig hela tiden, varför kan vi inte få rita svartvitt? Vi avslutade skoldagen med att testa ett nationellt prov i engelska. Inte allt för svårt. Jag, Tilda och Emma powerwalkade till ICA och hem till Erik (emmas kille) och frös ihjäl lite på vägen. Har hunnit träffa Maja en sväng och nu ska jag bringa lite ordning i mitt rum innan jag målar naglarna.
Have a nice evening

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0