Ännu en resa åt helvete..

Har inget minne av att jag skrivit tidigare att jag var i Köpenhamn över dagen igår. Dagen började lysande. Vi åt lunch på Hard Rock Cafe. Fortsatte upp längst den gatan med alla affärer som jag inte minns vad den heter. Där fortastte det bra, hittade världen grymaste affär: NewYorker. Hittade en tröja och en skjorta. Sen efter det sket det sig fullständigt. Hela min kropp typ dog och jag mådde förjävligt resten av dagen. Träffade en sjukskötterska inne på Tivolli. Jag förstår mig inte på danska!! Efter ett tag kom hon på att jag kanske kunde engelska.. smart där.. Resan hem var kanske inte den trevligaste. Men nu efter en natts sömn mår jag nästan helt bra. Dagen får nog ägnas åt att testa dom nya sofforna.
Hoppas eran lördag var lite bättre än min..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0