Nyårs kvällen 2010-2011

Ni har ju nästan inte hört nått alls om min nyårs kväll, men när vi kom till Stockholm började vi med att spela Wii. Om jag ska säga nått om maten så var det jättegott, men... inte om man menar förrätten. Det var rostat bröd med get ost på. Jag hatar ost. Men ibland får man ju hålla minen. Vi spelade mycket Wii, men var också ute i snön. Jag hade brottningsmatch med ena kusinen, men jag är bara för klantig. Jag springer mot honom och ska knuffa ner honom, men jag springer rakt in i hans axel med min haka... Pappa och jag smällde lite raketer, vi spelade ett roligt mat spel, jag och en av kusinerna pratade om livet, sen somnade vi och jag drömde en mycket udda dröm om tåg.
tänk om han tappar brickan                                       godis?

så kan det så ut när man sätter sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0