Året som gått - 2010

Jag börjar lite originellt, tänk vad tiden går fort, men trots att det går så fort så kanske ni vill ha en lite sammanfattning. Här kommer den (:
Januari

Det är lite virrigt bland mina bilder och jag kan ju inte gå på vad jag har skrivit på bloggen för den hade jag ju inte då. Men jag tror att jag började lära mig åka längdskidor då, fast det är inte så jättekul.
Februari
Efter som att vi flyttade med mamma i mars så tror jag att vi började kolla inredning och sånt då.
Denna säng står nu i mitt rum hos mamma (bilden är tagen i affären)
Mars
Jag hittar inga bilder från mars, men jag kan ju säga att vi flyttade in i denna fina lägenhet och när månaden nästan va slut fick vi påsklov.
April
Påsken kom först, då var kusinerna här.
Sen var vi i Sälen med den andra kusin familjen, och ni ser ju hur galet kul det var
Maj
Jag började blogga. Det hände inget speciellt, men jag tog denna coola bild
Juni
Hade ett litet äventyr med Adina och en häst
Jag och Linda shoppade i Nkpg
Sommarlovet började och man blev fri
Jag började kolla på nya glasögon
Juli
Vi var i Kalmar och på Öland
Vi var också i sommarstugan
Jag hittade mina perfekta glasögon
Augusti
Rom
Forward cupen i Örebro
(muahahaha, Anna kommer få damp för denna bild. Ha lite humor när du ser det här Anna)
Åttan började och betygen kom...
September
Vi tog klassfoto och konfirmationen började
Oktober
Jag fick ny mobil
Fotade en hel dag med Anna
November
Jag (och Maja) gjorde min första videoblogg
Jag var riktigt sjuk för fösta gången på hur lång tid som helst.
Jag har fyllt 14.
Jag har klättrat.
December
Jag har köpt massa julklappar, fryst väldigt mycket, fått mycket fina julklappar. Vinter är ju mysigt, men ibland vill man bara ha värme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0