På hotelrummet

Nu sitter vi på hotelrummet i Sundsvall där vi ska sova en natt och sen köra vidare till stugan. Tidigare idag skrev jag ju att vi inte hade råkat ut för några missöden. Då hade vi inte ätit lunch. Vi satt utanför Max och hela tiden snurade det en geting runt oss. Efter ett tag sa mamma: Clara, den sitter på din hand. Samma hand som jag hade hamburgaren i, Av ren reflex så släpper jag burgaren och all sallad åkte ut. Men nu släcker mamma så jag får återkomma imorgon från mobilen.

Kommentarer
Postat av: C

1. Tack, och nej jag skulle nog sakna mitt hår för mycket om jag klipte av det xD fäst vid långt hår :p

2. Jag vet inte riktigt, du är ju redan ganska bäst för: 1. du komenterar på min blogg. 2. ditt namn börjar på C!! haha juste du är snäll också! bäästa anledingen eller?

2011-07-29 @ 01:54:36
URL: http://hellocarrobarro.blogg.se/
Postat av: C

okejdå..väldigt bäst? var det bättre? xD

2011-07-29 @ 15:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0