Ilska

Ilska känner jag nu. Igår cyklade jag som vanligt till tåget, fick sjuts hem men gick för att hämta hem cykeln senare på kvällen. När jag kommer till stationen upptäcker jag att den är borta, helt jävla borta! Tjuvar borde fan utrotas! Och sen är jag mycket arg för en annan sak, så ilskan bara kokar i mig! Men jag är mycket hellre arg än ledsen.
Nu till något trevligare - min dag. Vaknade av väckarklockan kl. 9 och skuttade upp för att ta en morgon sväng till stallet med Maja. Pga. tjuvarna fick jag skjutsa Maja kilometern upp dit och väl där skulle jag gå 3 km. när hon red och sedan cykla hem igen, då var jag trött. Ute på våran lilla promenad tog vi lite fina bilder, bla. min nya profilbild. Efter en välförkänt lunch fixade vi med våra bloggdesigner, jag ÄLSKAR Majas nya header (länkar till den när hela bloggen är klar). Nu är hon och rider på sin vita springare som inte bor hos henne och jag ska dra mig ut i spåret för att jobba på konditonen lite, innan vi kanske träffas igen. Kort sagt, en Maja full dag.
Framför kameralinsen:
Backstage:
Prince
Senare:

Kommentarer
Postat av: Maja

måste bara säga

fan vad vi e snygga!

2011-07-25 @ 23:43:50
URL: http://ladyempress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0