Fjortonde juli

Idag var ju som sagt min kusin och farbror här. Vi åkte med pappa och lillebror till flygvapen museet, det hade inte ändrats så mycket sedan vi var där med klassen i våras så var kanske inte så jättekul. Efter det åkte vi ut till Bregslussar och tog en liten lunch där. När vi väl var tillbaka hemma igen var det bara att packa en lite väska med fotbollskläder och sätta sig i bilen igen. Jag blev avsläppt hos Carro och vi satte oss i en lekpark innan det var dags att gå till träningen, där blev alla väldigt blöta för regnet öste ner.
Just nu sitter jag i sängen och myser i tjockiströja och mjukisbyxor och jag har precis läst klart min bok - så nu får jag äntligen börja med Pojken i randig pyjamas. Men innan det måste jag packa för på lördag bär det iväg.
Dagens klart finaste bild på mig     Brukar det inte stå "Nödutgån"?

Lite speciell design

Kanske inte världens bästa bild, men det är i alla fall jag nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0