Fjärde juli

Som ni redan vet så var jag ju med Maja tills hon åkte tidigare idag. När vi med gemensama krafter hade släpat ut en ,ycket tung väska, la hon bilnyckeln i min ficka. När jag kom hem upptäckte jag att den låg kvar där, så det var bara att slänga sig på cykeln igen. När jag kom hem utan bilnyckel lagade jag lite lunch, pastasallad med skinka och pesto. Resten av tiden innan träningen spengerade jag framför datorn. Fysträningen var jobbig och jag kommer förmodligen ha träningsvärk imorgon.
Imorgon ska jag till frisören någon gång runt lunch och sen ska jag ladda för match senare på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: hittade den på lindex hemsida :)

2011-07-05 @ 09:03:10
URL: http://Http://saaarasblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0