Det är ju jag så...

Nu har jag gjort det igen, dvs. det omöjliga.... jag har gått igenom hela huset minst två gånger utan att kolla ut genom ett fönster, det borde inte gå. Jag upptäckte det nu när jag skulle komma på någon vacker outfit för dagen. Jag får nog lov att hitta ett fönster och kika ut lite. Senare idag, efter lunch, ska jag in till stan och hoppa runt lite.... eller inte.... nej, jag ska skaffa allt som behövs för resan om 6 dagar.
Igårkväll var jag hemma hos Lotta en stund och så helt plötsligt kommer hon in med en påse i handen, plockar upp lite smycken och säger: De här köpte jag till dig. Då blev jag lite chockad, jag har ju inte fyllt år tänkte jag. Random. Blev ju såklart väldigt glad.

Kommentarer
Postat av: Caroline

hahah,nae nt en muffins vita converse va det i :p

ja,jag åkte london eye ;)

2011-07-10 @ 11:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0