Andra juli

Nu har vi kommit till juli och det känns som att sommaren redan håller på att ta slut. Men det är nog bara för att jag inte har koll ordentligt. Idag är det två veckor tills Frankrikeresan, tummen upp. Eftersom att jag var med Anna till Kisa igår så var jag tvungen att städa idag, innan jag fick göra något annat. Dom andra i familjen tänkte åka till Norrköping för att gå på Dino-utställningen och shoppa. Jag bönade och bad att jag skulle få följa med. Dom gick med på det och vipps så satt vi i bilen. Utställningen kanske inte var jättekul, men helt ok. Precis när vi skulle gå ut gick strömmen i hela Norrköping city. Lite jobbigt för då kan man ju inte shoppa där. Vi åkte ut till Hageby istället. Jag hittade lite fint, lägger upp bilder senare. Nu sen vi kom hem har jag städat, ätit middag och blivit extremt glad. Min morbror bor i USA och jag har inte någon koll alls på vad dom håller på med. Saknar dom riktigt mycket. Har inte kunnat hitta honom på facebook, men nu har han hittat mig. Jag flyger på moln av ren lycka!
Jag och min lilla kompis                 Blev helt kär! Så söt
Tänk om man skulle åka förbi en sånhär på vägen

Jag är ju bara för duktig på att rita i paint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0