What comes up, must come down

Just för tillfället skulle ni inte vilija flytta in i mitt liv. Allt är uppochner. Hatar när pappa är borta och mamma och jag tvingas diskutera oss fram till bra lösningar på hur vi ska fixa mat, lägga lillebror, mitt plugg. Blir en hel del att hjälpa till med och sånt som vi ändå måste diskutera när pappa är hemma har han alltid en ny vinkling på och en föståndig tanke bakom. Jag vet att jag klara det här. Jag är en FIGHTER!!
Musiken är som alltid min rädning, men nu vet jag inte hur det ska bli med det heller. I skolan alltså. Fick reda på att min lärare har satt ett stort fett minus på mig.. Där flög mitt fina tre bokstaviga betyg iväg.. Har iaf ett spanka betyg att kämpa för, har prov imorgon så nu ska jag lugna ner mig, stänga datorn och låsa in mig med mina böcker och ignorera allt annat.
Hej då.

Kommentarer
Postat av: Adina

Vadå satte minus? Förklara mer claraaa

2011-12-08 @ 16:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0