Sakerna du alltid velat veta om mitt 2011

[10:17:07 PM] Maja Häger: Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hade mitt första sommarjobb vilket också ledde till att jag flyttade hemifrån för första gången! När dagen då jag permanent flyttar från mitt barndomshem kommer, då är jag förberädd!
Höll du några av dina nyårslöften? Mitt nyårslöfte var att börja träna. Skrev till och med kontrakt på det. Aldrig någonsin lyfte jag på fläsket
Dog någon som stod dig nära? Nej, glad för det
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Lipstick, Fest hos Mange, Popular, POP Rocket. 2011 var musikens år
Vad önskar du att du gjort mer? Tränat, självklart. Hade också gärna haft lite mer tid för att inte göra någonting alls. Ganska stressigt år ligger bakom mig
Vad önskar du att du gjort mindre? Varit lat, måste träna på det!
Vad gjorde du på din födelsedag? ...jag har verkligen ingen aning.. tror jag hade myskväll hemma!
[10:17:21 PM] Maja Häger: Hur skulle du beskriva din stil detta år? Har varierat lite men jag helt plötsligt hittade jag min inre fashionista!
Har du lärt dig något nytt? Jag har lärt mig att duka & servera mat och dryck, hur det är att bo själv, hur det är att ha ett jobb m.m..
[10:17:31 PM] Maja Häger: Vilken har varit den bästa händelsen? Alla mina fantastiska prestationer under året. Är så stolt!
Har du rest under året? Förutom mitt eviga bilande runt om i Sverige så åkte jag till en lång vecka i Croatien! Sjuuukt varmt och mycket solande, underbart nattliv och vackra öar.
Vilket citat skulle du koppla till detta år? Born This Way
[10:17:40 PM] Maja Häger: Har detta år blivit som du velat? Till viss del, önskat att jag gjort lite mer saker men annars har det varit underbart!
Vad förväntar du dig av det kommande året? Jag hoppas på gymnasielycka... att jag trivs och får bra klasskamrater, självklart också komma in på det jag vill! Och forsatt framgång på dressyrbanan!
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Massor! Berlin resan med konfirmationen va ju verkligen något helt nytt och hur kul som helst! Vårt stora fail med uppträdandet på skolavslutning med mikrofonerna inte fungerade va ju en helt ny upplevelse..

Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga nyårslöften, känner inte att jag ville ha det, det blir så lätt att man gör det i början, eller kanske hela året. Blir överlycklig för att man klarade det och slutar..

Dog någon som stod dig nära?
Som tur är så är svaret nej

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Fest hos Mange och Born this way

Vad önskar du att du gjort mer?
Vågat mer.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Suttit här hem och tryckt som en rädd liten kanin

Vad gjorde du på din födelsedag?
Åt på resturang med familjen minus storebror.

Hur skulle du beskriva din stil detta år?
Klädstil? Inte speciellt avanserad..

Har du lärt dig något nytt?
Jag går ju i skolan så det vore ju lite illa om jag inte hade gjort det.. Göra rent djurburar  i alla former och storlekar..

Vilken har varit den bästa händelsen?
OJ OJ OJ.. En riktigt bra fråga.. Jag skulle nog vilja säga att det är stunderna då jag fått testa något helt nytt

Har du rest under året?
Yes, en sväng till Sälen, underbara Berlin resan, solsemester i södra Frankrike, sommarstugan, fotbollscup i Hälsingborg, hemska endagsresan till Köpenhamn när jag blev matförgiftad och så lite små resor till kusinerna i Stockholm lite här och där

Vilket citat skulle du koppla till detta år?
"When nothing goes right - go left"

Har detta år blivit som du velat?
Hade inga riktiga förväntningar på året så man kan lätt säga att året blivit bättre än mina förväntningar och förhoppningar!

Vad förväntar du dig av det kommande året?
Vill helst inte tänka så jättemycket i förväg, har ju ingen aning alls om vad som väntar så jag föredrar att ta det lite som det kommer, men eftersom att jag går ut nian och börjar gymnasiet nästa år så hoppas jag på fina slutbetyg och ett lyckat gymnasieval
BERLIN BERLIN BERLIN!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha mästerfotografen sandra pettersson! Btw Helsingborg stavas med e ;)

2011-12-29 @ 23:45:14
Postat av: Adina

Är det okej om jag lånar den listan? :D

2011-12-31 @ 15:44:32
URL: http://aadiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0