Sömnen flyr

Självklart har jag som alla andra haft svårt att somna, men aldrig (bara när jag har varit sjuk) kännt att jag sovit riktigt dåligt. Oroligt. Inte ens när jag har gått i sömnen har jag kännt så. Och då sover man ju tydligen inte så bra? Igårkväll tog ett tag att somna pga. ett huvud som vägrade släppa alla tankar och bara somna. Sen när jag vaknar känner jag mig helt död. Som om jag knappt sovit något alls.. Jag börjar pigga på mig och ska skutta in i badrummet och dränka ansiktet i kallt vatten och torsta tänderna (det kanske ni inte vill veta men) idag är min morgonandedräckt inte sådär jättetrevlig. Lite senare ska jag in till stan, köpa nyårsklänning och ha det lite gött hade jag tänkt. Ikväll är årets sista träning.
Ha det gött mos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0