sida 8 av 128

Snart måste jag sätta fart med lite läsning. Är på sida 8 och boken ska va utläst imorgon. Tror onte jag hinner, men om en vecka är ju betygen satta så jag får kämpa på..
På idrotten körde vi volleyboll. Älskar volleyboll!! Fick reda på lagen till skolans turnering. Vi fick komma på egna namn. My bitches, uttalas My's bitches. Blev klar med min krönika på svenskan och musiken gick väll helt okej. Trodde jag skulle dö av trötthet på SOn och spanskaprovet gick kanske inte jättebra.. Nu MÅSTE jag börja läsa!

Kommentarer
Postat av: Caroline

hahaha, bästa namnet xD

2011-12-08 @ 18:49:16
URL: http://hellocarrobarro.blogg.se/
Postat av: carro

sv; haha, ja då blir det inte så bra men om folk nu gör det så vare ju ett skit bra namn xD

2011-12-08 @ 20:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0