MNY acetone free nail polish remover

Här kommer utvärderingen av MNY:s remover.
Tidigare har jag använt ACO:s medel med aceton. Det flisade sönder naglarna som bara den! Det här är mycket mycket mer skonsamt. Det går dock åt mer för att få bort allt lack. Medel med aceton i fräter ju sönder näsan om man andas in det. Det här lucktar kanske inte supergott i flaskan, men när det sitter på händerna doftar det super!
Toppen på flaskan är lite skum. Ett stort hål så man får akta sig så man inte häller ut hela flaskan över sig..
Priset: 50 kr och flaskan innehåller 125 ml. Jag har absolut ingen aning om vad sånt här brukar kosta, men jag tycker det är bra.
Köpte mitt på Åhlens.
Kommer helt klart fortsätta använda det här. Mycket nöjd. Superduper!!

Kommentarer
Postat av: Maja

Ja det luktade najs! Men en fråga bara? Hade du bråttom när du skrev det här?

2011-12-24 @ 16:19:23
URL: http://ladyempress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0