Juldagsmorgon

Just nu ligger jag vaken i min kusins rum (tror dock att väckningspatrullen är på ingång). Min kusin sover fortfarande så jag passar på att göra ett inlãgg medan jag väntar. Jag är himla nöjd med klapparna från igår. Jag fick bla. En mc-hjälm. Igår kväll kom jag på vad jag ska göra på lovet. Jag ska fixa till i vårat andra badrum så jag slipper brottas med alla andra för att nå tandborsten. Idag rullar bilen vidare till nästa kusinfamilj för en liten mini jul och ikväll rullar vi hem igen. Som ni kanske märkte så blev förra inlägget inte helt rätt. Men ingen panik, jag ska ordna det. Ha en bra juldag!

Kommentarer
Postat av: C

när du är hemma igen ska vi åka till stan någon dag då? :)

2011-12-25 @ 16:52:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0