Fri som en fågel

Äntligen är det helg! Den här veckan har varit så sjukt jobbig och massor att göra. Nu är det en läxa och ett prov (som vi dessutom får ha med oss böcker på) kvar innan betygen sätts och vi kan pusta ut igen. På onsdag nästa vecka kan vi släppa allt och bara ha kul!!
Idag lekte vi skeppsbrott på idrottsprofilen. För er som inte vet vad det är så är det någon/några som springer runt och jagar alla och man får inte nudda marken. Kung som jag är så va jag kvar sist en av gångerna. Sen avslutade vi med att spela volleyboll, skojsigt värre! Bild. Svenska, lunch, engelska. Efter skolan kollade jag på Majas luciakonsert i domkyrka. Hur fint som helst!!
Nu väntar jag på att mamma ska komma hem och hoppas att hon har kommit på något gott att äta..
Ikväll slänger jag mig med Emma i våra nya soffor och kollar på idolfinalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0