Fotboll

Har inte spelat på tre veckor så kvällens träning var helt underbar! Tekniken var kanske inte den bästa, men men..
På idrotten tränade vi med lagen till volleybollturneringen. Det kommer förhoppningsvis gå bra för oss. Jag lyckades göra några överarmssörvar. Stolt. Imorgon på profilen blir det mer volleyboll. Efter att vi sprungit ute ett tag först.. På musiken spelade vi upp våra små verk med banden. Det var ju meningen att vi skulle höras allihop i refrängen. Så blev det ju inte riktigt.. Annars gick det riktigt bra. Nu ska jag frecha till mig och försöka få lite kontakt med Lisa. Filmkväll på landet imorgon. Med tre för mig helt okända personer..
Knäckbaket igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0