Diskuskastning?

.. Nae, känns inte riktigt som min grej. Tror jag bloggar istället.
Shoppingrundan gick finfint! Hade lite julklappsbyte med Oscar och Maja. Finfina grejor! Hittade som planerat en nyårsklanning, men den får ni inte se förens på lördag, MUAHAHA!! Och på tal om dagar så har jag varit helt borta med vad det är för dag. Vet  ju att det är torsdag idag, men mest bara för att det är träning. På alla lov utom jullovet brukar jag ha hyffsad koll, men nu är jag helt körd..
Majsen är poff borta ikväll så jag tänker ägna den åt att kolla på Elsas Värld (vi som inte redan kollar, börja!), läsa Elsas Mode, kanske förbereda en resume av 2011 till er. Men först, duscha.

Kommentarer
Postat av: Maja

POOFFFF

2011-12-29 @ 22:43:31
URL: http://ladyempress.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0